Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i juni
Här hittar du trådar om abonnemang, kontantkort och betalning
Om man har aktiverat mobilsvar _utan _ att kunna lämna meddelande och dessutom ställt in Hallons eSIM till AV, kan det bli någon mer kostnad än det fasta abonnemangspriset? mvhJörgen
Mina telefonräkningar betalas med kort men idag (30/6 2022) har Billogram dragit 175kr från mitt bankkonto, varför har det gjort det?
Går det att ha student abonnemang som huvudabonnemang och dela med extra användare?
Jag fick nyss ett sms från hallon där det står att jag har 600MB surf kvar. Men på appen står det 4,6GB. Vilket gäller? Köpte 8GB surf och fick hem mitt simkort för mindre än en vecka sedan…
Hej, jag har under några veckors tid nu försökt ladda ner esim till min Iphone 11. Varje gång får jag samma meddelande; “Något gick fel. Försök igen lite senare. Om felet kvarstår, kontakta kundservice.” Vad gör jag för fel? Tack på förhandMarcus[Redigerat av moderator] - Titeln på tråden har ändrats för att bättre reflektera innehållet.
Den 16 juni tankade jag 99 kr på mitt kontantkort och det verkade som att inte betalningen gick igenom så jag gjorde en ny betalning på 99 kr, vilket när jag kollade på mitt bankkonto såg att det var draget två gånger 99 kr. Jag chattar med “roboten Berry” och “han” svarar att jag ska skriva ett mejl till kundtjänst om mitt ärende. I mejlet förklarar jag att jag betalt 2 x 99 kr och vill ha 99 kr tillbaka. Det har nu gått 11 dagar och jag har fortfarande inte fått svar på mitt mejl och inga pengar har betalats tillbaka??? Det tycker jag är väldigt dålig stil av Hallon.För övrigt. Den 19 får jag två sms från Hallon där det står “ Hej, nu har vi fyllt på ditt kontantkort. Det kan ibland ta 5 - 10 min innan du kan börja ringa eller surfa. Med vänlig hälsning hallon.se”. Två sms, tre dagar efter min betalning? Inte undra på att man blir lite fundersam.
När ska ni äntligen fixa er hemsida så att man kan uppdatera sitt kreditkort.?? Det tar ju orimligt lång tid!! Jag kan inte fylla på min surf. Dåligt!
Hi there, I'm facing an issue with my Hallon account, which is the following - besides my regular SIM card I've ordered another one for mobile data only. The thing is I can't find this second card no where in my Hallon account, respectively I can't cancel its subscription. Where should I look or whom should I contact? Thank you in advance