Avsluta/Ă„ngra abonnemang 💔

  • 13 August 2018
  • 0 kommentarer
  • 253035 visningar
Avsluta/Ă„ngra abonnemang 💔
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
  • hallonmedarbetare
  • 1969 kommentarer

 Hos hallon Ă€r du lika fri som ett bĂ€r i skogen. Du har varken bindnings- eller uppsĂ€gningstid och kan avsluta ditt abonnemang direkt frĂ„n soffan med ett par enkla klick. Om du bestĂ€mt dig för att lĂ€mna oss (💔) gör du sĂ„hĂ€r:

 



Först mÄste du logga in pÄ Mina sidor för att avsluta eller Ängra ditt abonnemang. Detta kan du göra genom att klicka hÀr eller surfa till www.hallon.se/logga-in.

 

 ⚠ Om ditt abonnemang Ă€r hĂ„rdspĂ€rrat pĂ„ grund av utebliven betalning kan du inte avsluta ditt abonnemang förrns vi mottagit den saknade betalningen.

 

Avsluta/Ă„ngra abonnemang


1) Klicka pÄ abonnemanget du vill avsluta/Ängra

Se exempel nedan:
 


2) Klicka sen pÄ "Abonnemang" och sen “Avsluta abonnemang”

Se exempel nedan:
 


3) Följ anvisningarna och ta chansen att ge feedback till oss varför du vĂ€ljer att avsluta ditt abonnemang. BekrĂ€fta sedan att du vill avsluta ditt abonnemang genom att klicka dĂ€refter pĂ„ “Avsluta abonnemang”

Se exempel nedan:
 

 

Klart! Ditt abonnemang kommer nu att avslutas vid nÀstkommande mÄnadsskifte. :broken_heart:

 


 

Vanliga frÄgor & svar


❔ Om jag avslutar mitt abonnemang inom Ă„ngerrĂ€tten, fĂ„r jag tillbaka mina pengar?
☑ Ja. Avslutar du ditt abonnemang inom 14 dagar frĂ„n köptillfĂ€llet gĂ€ller Ă„ngerrĂ€tten och du blir Ă„terbetalad till det kort som du betalade med inom 5 bankdagar. Avslutar du inom Ă„ngerrĂ€tten avslutas Ă€ven ditt abonnemang omgĂ„ende pĂ„ dagen.

❔ Varför avslutas mitt abonnemang inte pĂ„ dagen? Jag ska ju inte ha nĂ„gon uppsĂ€gningstid?
☑ NĂ€r du avslutar ditt abonnemang sĂ„ sker uppsĂ€gningen sista dagen i mĂ„naden. Det Ă€r för att du betalar för ditt abonnemang per innevarande mĂ„nad sĂ„ att du inte kastar pengar i sjön och kan anvĂ€nda abonnemanget under hela perioden du betalat för.

❔ MĂ„ste jag vara inloggad med bankID för att avsluta abonnemang?
❎ Nej, det gĂ„r bra att logga in med sin mejladress och lösenord för att avsluta abonnemang.

❔ Jag vill avsluta mitt abonnemang direkt pĂ„ dagen! Hur gör jag?
☑ Du kan alltid höra av dig till kundservice för att fĂ„ hjĂ€lp att avsluta ditt abonnemang omgĂ„ende pĂ„ dagen.
⚠ Obs! DĂ„ du betalat för abonnemanget mĂ„naden ut rekommenderar vi inte att avsluta sitt abonnemang pĂ„ dagen dĂ„ Ă„terstĂ„ende tid av mĂ„naden inte Ă„terbetalas.

❔ Om jag flyttar ut mitt nummer till en annan operatör, avslutas mitt abonnemang dĂ„?
☑ Ja, ditt abonnemang avslutas automatiskt nĂ€r du flyttar ut ditt nummer.
⚠ Vi rekommenderar att flytta ut sitt nummer sĂ„ sent i mĂ„naden som möjligt, sĂ„ man kan anvĂ€nda sitt abonnemang sĂ„ mycket som möjligt för vad man betalt för den mĂ„naden.

❔ Kan jag pausa mitt abonnemang istĂ€llet för att avsluta det?
☑ Ja, det kan du göra hos oss! Kika pĂ„ denna guide hĂ€r hur du byter till ett kontantkort istĂ€llet.

❔ Jag Ă€r anhörig till en som gĂ„tt bort och har abonnemang hos er. Hur avslutar jag abonnemanget?
☑ Vi beklagar verkligen sorgen och hjĂ€lper givetvis till att avsluta abonnemanget. Skicka ett mejl till kundservice med dödsattest sĂ„ hjĂ€lper dom dig vidare med detta.

 


Detta Àmne Àr stÀngt för kommentarer
Static Template