Hos hallon Àr du lika fri som ett bÀr i skogen. Du har varken bindnings- eller uppsÀgningstid och kan avsluta ditt abonnemang direkt frÄn soffan med ett par enkla klick. Om du bestÀmt dig för att lÀmna oss () gör du sÄhÀr:
Â
Först mÄste du logga in pÄ Mina sidor för att avsluta eller Ängra ditt abonnemang. Detta kan du göra genom att klicka hÀr eller surfa till www.hallon.se/logga-in.
Â
  Om ditt abonnemang Àr hÄrdspÀrrat pÄ grund av utebliven betalning kan du inte avsluta ditt abonnemang förrns vi mottagit den saknade betalningen.
Â
Avsluta/Ängra abonnemang
1) Klicka pÄ abonnemanget du vill avsluta/Ängra
Se exempel nedan:

2) Klicka sen pÄ "Abonnemang" och sen âAvsluta abonnemangâ
Se exempel nedan:

3) Följ anvisningarna och ta chansen att ge feedback till oss varför du vĂ€ljer att avsluta ditt abonnemang. BekrĂ€fta sedan att du vill avsluta ditt abonnemang genom att klicka dĂ€refter pĂ„ âAvsluta abonnemangâ
Se exempel nedan:

Â
Klart! Ditt abonnemang kommer nu att avslutas vid nÀstkommande mÄnadsskifte. 
Â
Â
Vanliga frÄgor & svar
 Om jag avslutar mitt abonnemang inom ÄngerrÀtten, fÄr jag tillbaka mina pengar?
 Ja. Avslutar du ditt abonnemang inom 14 dagar frÄn köptillfÀllet gÀller ÄngerrÀtten och du blir Äterbetalad till det kort som du betalade med inom 5 bankdagar. Avslutar du inom ÄngerrÀtten avslutas Àven ditt abonnemang omgÄende pÄ dagen.
 Varför avslutas mitt abonnemang inte pÄ dagen? Jag ska ju inte ha nÄgon uppsÀgningstid?
 NÀr du avslutar ditt abonnemang sÄ sker uppsÀgningen sista dagen i mÄnaden. Det Àr för att du betalar för ditt abonnemang per innevarande mÄnad sÄ att du inte kastar pengar i sjön och kan anvÀnda abonnemanget under hela perioden du betalat för.
 MÄste jag vara inloggad med bankID för att avsluta abonnemang?
 Nej, det gÄr bra att logga in med sin mejladress och lösenord för att avsluta abonnemang.
 Jag vill avsluta mitt abonnemang direkt pÄ dagen! Hur gör jag?
 Du kan alltid höra av dig till kundservice för att fÄ hjÀlp att avsluta ditt abonnemang omgÄende pÄ dagen.
 Obs! DÄ du betalat för abonnemanget mÄnaden ut rekommenderar vi inte att avsluta sitt abonnemang pÄ dagen dÄ ÄterstÄende tid av mÄnaden inte Äterbetalas.
 Om jag flyttar ut mitt nummer till en annan operatör, avslutas mitt abonnemang dÄ?
 Ja, ditt abonnemang avslutas automatiskt nÀr du flyttar ut ditt nummer.
 Vi rekommenderar att flytta ut sitt nummer sÄ sent i mÄnaden som möjligt, sÄ man kan anvÀnda sitt abonnemang sÄ mycket som möjligt för vad man betalt för den mÄnaden.
 Kan jag pausa mitt abonnemang istÀllet för att avsluta det?
 Ja, det kan du göra hos oss! Kika pÄ denna guide hÀr hur du byter till ett kontantkort istÀllet.
 Jag Àr anhörig till en som gÄtt bort och har abonnemang hos er. Hur avslutar jag abonnemanget?
 Vi beklagar verkligen sorgen och hjÀlper givetvis till att avsluta abonnemanget. Skicka ett mejl till kundservice med dödsattest sÄ hjÀlper dom dig vidare med detta.
Â