FAQ

Jag är över 55 år, student eller under 18 år 👵📖👧

Jag är över 55 år, student eller under 18 år 👵📖👧
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2162 kommentarer

Det är inte alltid lätt att få allt att gå runt varje månad, och det är ju inte direkt billigt med kurslitteratur. Det är sen gammalt! Såklart vill vi hjälpa till och dra vårt strå till stacken, som en säger - många bäckar små! :ant::seedling:

Här på hallon erbjuds en reducerad kostnad för dig som är student, 55+ eller under 18 år*.

Observera! Detta gäller våra mobilabonnemang, inte bredband eller kontantkort.

Barn, ungdom & student:

Abonnemang 8 GB 16 GB 50 GB 100 GB 200 GB
Pris/månad 99:- 149:- 249:- 299:- 349:-

Över 55:

Abonnemang 3 GB 8 GB 16 GB
Pris/månad 89:- 119:- 169:-

Vanliga frågor & svar

:grey_question: Vem få ta del av erbjudandet?
- Abonnemangsinnehavaren behöver antingen vara 55 år eller äldre, student eller tecknar abonnemang för någon som är under 18 år för att ta del av dessa erbjudanden.

:grey_question: Hur tar jag del av erbjudandena om jag redan är kund?
- Om du redan är kund och fyllt 55 år, blivit student eller abonnemanget ska framöver användas av någon som är under 18 år behöver du kontakta kundservice som hjälper dig vidare med detta.

:grey_question: Hur tecknar jag abonnemang åt någon som inte är myndig?
- *Du som abonnemangsinnehavare behöver vara över 18 år för att kunna teckna abonnemang till personen som ska använda abonnemanget och är under 18 år. 

:grey_question: Vilka abonnemang gäller detta?
- Erbjudandena gäller endast mobilabonnemang. Gäller ej bredband eller kontantkort.

28 svar

“Vem få ta del av erbjudandet?

Dölj innehåll

Den som tecknar abonnemang med detta erbjudande ska vara 55 år eller äldre, student eller teckna abonnemanget åt någon som är under 18 år.”

Hej!

Jag vill kommentera denna klausul då gruppen sjukpensionärer ofta förbises. 

Skulle det inte vara logiskt att inkludera sjukpensionärer gruppen som får detta erbjudande?