Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i februari
Här kan du ställa dina frågor om våra abonnemang & kontantkort
Ni har debiterat mig 100 kr från ovanstående bedrägeri företag. Om ni inte genast återbetalar summan genast så kommer jag polisanmälan Hallon/3 och avsluta alla mina abonnemang. Det här är tydligen ett bedrägeri som ni Hallon/3 har känt till under en längre tid men valt att ignorera. Det är ert ansvar att den här typen av bedrägerier inte får förekomma genom era abonnemang. Med lite efterforskningar så ser jag att det är bara Hallon/3 som har någon miss i sitt system så dom här bedrägerierna kan fortsätta. TÄPP IGEN SÄKERHETSLUCKAN!
Hej! Mina frågor går både till er på Hallon och andra abonnenter som kanske upplevt liknande problem.Jag upplever att surfen tar slut oförklarligt fort sedan 2 månader tillbaka. Jag har haft samma abonnemang i flera år med 200gb och aldrig lyckats göra slut på det på 1 månad, men december och nu även januaris pott har tagit slut 1-2veckor innan ny månad!Jag använder endast internet till lite tv-tittande ca 6-8 tim/vecka och att ladda ned ca 2 ljudböcker/månad, jag stänger av wi-fit när jag ej använder det.Min son som numera är borta på veckorna använder det för film 2 max kvällar i veckan, jämfört med förr då han tittade varje kväll.Vi är alltså en person mindre i hushållet och ändå tar surfen slut fortare än förr! Hur kan detta komma sig?Jag saknar en tabell över förbrukningen som finns hos andra operatörer - så jag kan kolla själv om den angivna förbrukningen stämmer med verkligheten.Var finns det? Mina sidor innehåller förvånande lite information om produkten jag betalar för varje m
Hej!Jag har skrivit tidigare om att jag skulle byta mitt abonnemang till ett kontantkort eftersom jag ska på utbytestermin. All information jag har läst innan sa då att kontantkortet kommer vara giltigt i 12 månader och att jag därför kan ha kvar mitt nummer när jag kommer hem. Men nu när jag bytte så står det att mitt kontantkort är giltigt till 2023-03-01? Jag vet att min första laddning bara är för 30 dagar men varför står det att jag måste ladda efter 2023-03-01 för att förlänga giltigheten? Jag ska ju inte behöva ladda mer än 1 gång per år för att ha mitt nummer väl?
När man fyllt 55 ändras då abonnemanget automatiskt eller måsta man själv ändra? Hur går man tillväga?