Besvarat

0771-nummer

• 28 januari 2019
  • 1 svar
  • 175 visningar

Jag har stora svårigheter att komma fram till en matkedjas Kundservice för att avsluta ett kreditkort.
Jag får nog sitta större delen av dagen för detta. Så jag vill försäkra mig om att samtal till 0771-nummer ingår i Hallons månadskostnad.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Oskar 29 januari 2019, 09:03

Hej @Precis!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig översikt över vad som kostar med sitt abonnemang så man inte åker på några oväntade kostnader.

De enda samtalen som inte ingår i ditt abonnemang är betalsamtal och utlandssamtal. 0771 nummer är alltså ingenting som kostar dig extra.

Samtal som hade kommit att kosta, är alltså om du ringt till exempelvis Blocket för att lägga upp en annons eller donera pengar till välgörenhet.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Precis!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig översikt över vad som kostar med sitt abonnemang så man inte åker på några oväntade kostnader.

De enda samtalen som inte ingår i ditt abonnemang är betalsamtal och utlandssamtal. 0771 nummer är alltså ingenting som kostar dig extra.

Samtal som hade kommit att kosta, är alltså om du ringt till exempelvis Blocket för att lägga upp en annons eller donera pengar till välgörenhet.

Allt gott!

Svara