Ångra avslutat abonnemang

  • 3 October 2018
  • 1 svar
  • 407 visningar

Hej! Jag avslutade mitt abonnemang så det slutade gälla sista september. Nu önskar jag att få tillbaka det o främst mitt nummer. Går det att aktivera mitt abonnemang igen, eller måste jag beställa ett nytt? Å i så fall hur får jag tillbaka mitt gamla nummer?

tack för hjälp!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Ellen_evelina.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag ber om ursäkt för sent svar,
Det är tyvärr inte möjligt att återaktivera ett avslutat abonnemang/kontantkort.

Vad du däremot kan göra är att teckna ett nytt abonnemang i samma namn, och sedan när du har fått hem SIM-kortet så kan du kontakta vår kundservice per mejl/chatt så kan dem koppla om numret till det nya abonnemanget.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara


Static Template