Besvarat

Ångra beställning

  • 25 januari 2019
  • 1 svar
  • 1077 visningar

Jag råkade först beställa ett nytt kontantkort, när jag bara skulle fylla på mitt gamla. Därefter råkade jag fylla på två gånger, eftersom jag precis bytt från Comviq och är ovan vid ert system. Går det att ångra kontantkortsbeställningar?
icon

Bästa svar av Oskar 28 januari 2019, 14:38

Hej @Taeronai!



Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.



Du ska självklart inte behöva betala dubbelt för enbart en påfyllning. Dessvärre kan vi på forumet inte hantera denna typ av ärenden, utan du behöver kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig vidare.



Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Taeronai!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Du ska självklart inte behöva betala dubbelt för enbart en påfyllning. Dessvärre kan vi på forumet inte hantera denna typ av ärenden, utan du behöver kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig vidare.

Allt gott!

Svara


Static Template