Besvarat

Ångra köp av mobil & abonnemang

  • 21 januari 2020
  • 1 svar
  • 1482 visningar

Jag beställde ny mobil med tillhörande abonnemang idag men har ångrat köpet. Jag fick ett bra erbjudande hos min nuvarande leverantör när jag skulle säga upp mitt abonnemang där, jag vill alltså ångra min beställning. Jag har läst på nätet att det inte borde vara några problem, iom ångerrätt i 14 dagar men jag vill ändå dubbelkolla.

icon

Bästa svar av Axel 23 januari 2020, 12:46

Hejsan @SoKaWe

Det stämmer precis! När du ångrar köpet av ditt abonnemang inom 14 dagar så återbetalas kostnaden för ditt abonnemang per automatik. Du får gärna ta en kik på den här guiden vi har som kan ge hjälp på traven i att säga upp ditt abonnemang. Om du har beställt en mobil också så behöver du skicka tillbaka den till oss inom 14 dagar för att ångra köpet.

Det snabbaste sättet att påbörja returen av mobilen är att du hämtar upp paketet från postombudet och använder följesedeln som medföljer i paketet för att skicka tillbaka mobilen till oss. Men du kan också lämna mobilen på postombudet så skickas den tillbaka till oss per automatik efter 14 dagar från då att den anlänt till ombudet. Metoden vi rekommenderar är att returnera mobilen manuellt då detta går snabbare :blush:

Tack för att du ville pröva oss som din operatör!

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @SoKaWe

Det stämmer precis! När du ångrar köpet av ditt abonnemang inom 14 dagar så återbetalas kostnaden för ditt abonnemang per automatik. Du får gärna ta en kik på den här guiden vi har som kan ge hjälp på traven i att säga upp ditt abonnemang. Om du har beställt en mobil också så behöver du skicka tillbaka den till oss inom 14 dagar för att ångra köpet.

Det snabbaste sättet att påbörja returen av mobilen är att du hämtar upp paketet från postombudet och använder följesedeln som medföljer i paketet för att skicka tillbaka mobilen till oss. Men du kan också lämna mobilen på postombudet så skickas den tillbaka till oss per automatik efter 14 dagar från då att den anlänt till ombudet. Metoden vi rekommenderar är att returnera mobilen manuellt då detta går snabbare :blush:

Tack för att du ville pröva oss som din operatör!

Svara


Static Template