Besvarat

Abbonemang

Hejsan när sätter ni igång mitt abbonemang igen,
icon

Bästa svar av Tor 27 november 2018, 14:39

Hej @Joissiie. :)

Varmt välkommen till forumet!

Så fort vi har mottagit din betalning så hävs spärren automatiskt. Det tar i regel 2-5 bankdagar från det att du har betalat fakturan.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Joissiie. :)

Så fort vi har mottagit din betalning så hävs spärren automatiskt. Det tar i regel 2-5 bankdagar från det att du har betalat fakturan.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Hej! Jag har varit kund hos er ganska länge och betalar idag 109kr för 8gb och har en iPhone 8 som är avbetald. Jag skulle vilja köpa en ny telefon och behålla mitt abonnemang. Men min fråga är om det går att ta del av tex trippel surf eller andra fördelaktiga erbjudande innan jag köper ny telefon med mitt nuvarande abonnemang. Mvh emelie 

Användarnivå 1

Hejsan @Emelie Beijer

Det är inte möjligt att ta del av en rabatt eller presentkod på ett befintligt abonnemang/nummer. För att ta del av ett erbjudande på t.ex. hallon.se (eller genom en extern kampanj) måste man i samband med det nyteckna ett nytt abonnemang med ett helt nytt nummer. Det är alltså möjligt att ta del av de erbjudanden som finns på t.ex. hemsidan som befintlig kund, men inte på ett befintligt abonnemang - utan det är endast möjligt när man tecknar ett helt nytt abonnemang/nummer.

Allt gott:grinning:

Svara