Besvarat

Abonemang

Jag skulle skaffat ett abonemang men gjorde inte det nu har ni dragit pengar från mitt konto men jag ska inte ha något abonemang kan ni stänga det och ge tillbaka pengarna igen??
Bente soltun
icon

Bästa svar av Linnea 24 september 2018, 09:54

Hej Bente,

Välkommen till forumet & tack för din fråga!

Om du har ångrat ditt abonnemang men det ändå har dragits pengar från ditt konto behöver du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så vi kan se över vad som har blivit tokigt.

Ha en jättebra måndag och start på veckan!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Bente,

Välkommen till forumet & tack för din fråga!

Om du har ångrat ditt abonnemang men det ändå har dragits pengar från ditt konto behöver du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så vi kan se över vad som har blivit tokigt.

Ha en jättebra måndag och start på veckan!

Hej Varför har ni tagit bort Abonemanget för + 55 betala 44:-/ i 6mån ? Min man skulle också beställa samma som jag och nu finns inte det abonemanget ! Varför ?

Hälsningar Carina Öhlund

Användarnivå 6
Emblem +1

Hej Varför har ni tagit bort Abonemanget för + 55 betala 44:-/ i 6mån ? Min man skulle också beställa samma som jag och nu finns inte det abonemanget ! Varför ?

Hälsningar Carina Öhlund

Det är nog svårt för oss andra kunder här att svara på den frågan, men den är absolut berättigad. Hallon har försämrat märkbart för 55+

Det är nog heller inte stor mening med att fråga kundtjänsten heller. Jag gissar att man inte skulle få ett användbart svar på den frågan du ställer.

Svara

Static Template