Besvarat

Abonemang byte med Studentkort

• 10 mars 2021
  • 1 svar
  • 43 visningar

Jag har ett abonnemang hos er idag. Men vill byta och har studentrabatter. Normalt sätt hade jag bytt i appen men dessa sammanfaller inte där. Och det går er att göra via kampanjen på studentkortet. 

Hur ska jag gå till väga. (För information har jag nyttjat studentrabatt tidigare)

Tack för hjälpen!

icon

Bästa svar av Linnea 29 mars 2021, 10:53

Hejsan @SimonOO!

Om det är en rabatt som du har fått via Studentkortet behöver du applicera denna på ditt abonnemang när du tecknar det. Om du redan har gjort detta kommer det inte gå att applicera rabatten igen - då det är en engångskampanj och dessutom en kampanj som gäller för nya kunder.

Att byta via Mina sidor gäller när du byter abonnemangsform helt och hållet, då kan du byta till ett studentabonnemang. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @SimonOO!

Om det är en rabatt som du har fått via Studentkortet behöver du applicera denna på ditt abonnemang när du tecknar det. Om du redan har gjort detta kommer det inte gå att applicera rabatten igen - då det är en engångskampanj och dessutom en kampanj som gäller för nya kunder.

Att byta via Mina sidor gäller när du byter abonnemangsform helt och hållet, då kan du byta till ett studentabonnemang. 

Svara

Static Template