Besvarat

Abonnemang


  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej ringde in till er och bad er avsluta mitt abonnemang i november men är fortfarande aktivt?
icon

Bästa svar av Oskar 10 december 2018, 15:00

Hej @B41!



Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.



I det här fallet är det alltid bäst att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så ska de självklart hjälpa dig med det som blivit galet.



Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @B41!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du hittat hit.

I det här fallet är det alltid bäst att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så ska de självklart hjälpa dig med det som blivit galet.

Allt gott!
Hej!
jag försöker att hitta tel nr till Hallons kund tjänst men jag hittar inte det. Var snäll och skriv nr om du har det.
tack
kevin
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Kevin!

Vi har i dagens läge inte kundservice över telefon, men vi erbjuder självfallet kundservice via mejl, chatt och Facebook.

Du är varmt välkommen att kontakta oss där.

Allt gott 🙂

Svara


Static Template