Besvarat

Abonnemang

Hej,
jag beställde häromdagen ett abonemang där det står att det kostar 49kr per månad i 6 mån sen 99 med 4 gb surf. Missade erat studenterbjudande så man får 6 gb (och tror det i övrigt var lika). Kan ni lägga dit det? Dessutom står det att det startade 21 dec - och det var ju då jag beställde men det har ju inte startat ännu.
MVH Pontus
icon

Bästa svar av Oskar 4 januari 2019, 08:09

Hej @Pontus Mattsson!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är också superkul att du har tecknat abonnemang hos oss 🙂 Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd.

Det går absolut att ändra till studentabonnemanget i efterhand. Det som du behöver göra är att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig med det.

Anledningen till att det står den 21a är just för att man alltid betalar i förskott på sitt hallonabonnemang. Abonenmanget är även aktiverat från det datumet som det skickas ut från oss vilket innebär att det startades den 21a.

I och med att SIM-kortet skickas på 1-3 dagar, kan det vara några dagar som du inte kan nyttja abonnemanget - vi kompenserar för detta genom att ge våra kunder en hel månadssurf även fast de enbart har abonnemanget i 9 dagar i det här fallet.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Pontus Mattsson!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är också superkul att du har tecknat abonnemang hos oss 🙂 Jag hoppas verkligen du kommer bli nöjd.

Det går absolut att ändra till studentabonnemanget i efterhand. Det som du behöver göra är att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem självklart att hjälpa dig med det.

Anledningen till att det står den 21a är just för att man alltid betalar i förskott på sitt hallonabonnemang. Abonenmanget är även aktiverat från det datumet som det skickas ut från oss vilket innebär att det startades den 21a.

I och med att SIM-kortet skickas på 1-3 dagar, kan det vara några dagar som du inte kan nyttja abonnemanget - vi kompenserar för detta genom att ge våra kunder en hel månadssurf även fast de enbart har abonnemanget i 9 dagar i det här fallet.

Allt gott!
Hej, jag pratade med kundservice igår som var osäkra om mitt simkort skulle komma fram innan nummerflytten skulle ske idag. Därför avbröt jag den och har nu beställt ett nytt simkort för jag antar att den nya beställningen jag gjorde inte flyttas till det ursprungliga simkortet jag kanske får idag. Så förhoppningsvis kommer det nya simkortet någon dag innan porteringen för han sa att det var minst 24 h innan jag var tvungen att säga till för att avbryta portering - för att inte vara utan nummer om flytten skett utan att jag fått simkort.
MVH Pontus
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Det stämmer att du får ett helt nytt SIM-kort med den nya beställningen.

Hoppas det går smidigt med det nya SIM-kortet och nummerflytten.

Allt gott!

Svara

Static Template