Besvarat

Abonnemang

Hallon är väldigt aktiva med sin reklam om " teckna nytt abonnemang och betala endast 49:- i mån i 6 månader " Vi som har ett abonnemang nu kan vi ta del av det ?? om inte vad händer om jag säger upp mitt nuvarande abonnemang och efter 1 månad tecknar detta erbjudande, är det möjligt ???:-

På det sättet skulle jag minska min kostnad för abonnemang med 300:- på ett halvår.
icon

Bästa svar av Oskar 4 januari 2019, 08:18

Hej @kjellrade!

Vi har för närvarande precis som du är inne på, inga erbjudanden för befintliga kunder.

Jag tar självklart med mig din feedback och för den vidare så att vi kan ta det i beaktande i framtida utvecklingsarbete.

Du kan ta del utav nykundserbjudanden genom att avsluta ditt befintliga abonnemang och sedan teckna ett nytt.

Det går dock inte att få samma nummer på det nya abonnemanget.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @kjellrade!

Vi har för närvarande precis som du är inne på, inga erbjudanden för befintliga kunder.
Jag tar självklart med mig din feedback och för den vidare så att vi kan ta det i beaktande i framtida utvecklingsarbete.

Du kan ta del utav nykundserbjudanden genom att avsluta ditt befintliga abonnemang och sedan teckna ett nytt.
Det går dock inte att få samma nummer på det nya abonnemanget.

Allt gott!
Om jag inte har alldeles fel så äger jag telefonnumret ???
Och den begränsningen av telefonnumret är endast till för att hindra kunderna att göra det skiftet.
Det går faktiskt bra att flytta abonnemanget till en annan leverantör med lika lågt pris och sedan efter ett tag flytta tillbaka till Hallon om man så önskar, och då flytta med sitt ägda telefonnummer !!! eller spärrar ni det också ??
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Det stämmer fint att numret är registrerat i ditt personnummer och namn.
Du kan absolut välja att flytta ditt telefonnummer till en annan operatör, självfallet blockerar vi inte det :)

Allt gott!

Svara

Static Template