Besvarat

Abonnemang

  • 11 september 2018
  • 1 svar
  • 258 visningar

Hej
igår beställde jag fel abonnemang, istället för att beställa telefoni med nett
beställde jag bara mobilt bredband.
Hur kan jag ändra ?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort / Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 12 september 2018, 13:46

Hejsan @Ahmad!



Välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!



I sådana fall kan du ångra abonnemanget via Mina sidor, och därefter teckna upp ett mobilabonnemang istället. 🙂



Du ser hur du ångrar abonnemanget här: Hur avslutar jag mitt abonnemang hos er?



Ha en kanonfin dag!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Ahmad!

Välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!

I sådana fall kan du ångra abonnemanget via Mina sidor, och därefter teckna upp ett mobilabonnemang istället. 🙂

Du ser hur du ångrar abonnemanget här: Hur avslutar jag mitt abonnemang hos er?

Ha en kanonfin dag!

Svara


Static Template