Besvarat

Abonnemang åt barn

• 8 december 2020
  • 1 svar
  • 253 visningar

Hej,

Min abonnemang är under min sambos uppgifter eftersom vi har fått detta nummer när jag har precis flyttat här i Sverige. Hans nummer tillhör Telia, inte Hallon. Jag kan logga in på mitt konto och kolla saker och ting om min abonnemang fast jag är inte typ registrerad som kund eftersom det var min sambos uppgifter. 
Nu vill jag skapa ett barn konto för mitt barn under förhoppningsvis mitt konto men jag kan inte göra det. Det stor att jag är inte registrerad som kund. Kan jag skapa ett abonnemang åt mitt barn under mitt konto ändå? I så fall, hur ska jag göra det? 

tack

icon

Bästa svar av Martin 16 december 2020, 12:06

Hejsan @Kay Altiche!

Det låter som att din mejladress är registrerad under din sambos personuppgifter. Så om ni vill beställa ett nytt abonnemang till ert barn och vill ha det under samma konto som ditt nuvarande abonnemang är det enklast att logga in på Mina sidor och sen beställa det nya abonnemanget. :slight_smile:  Det går nämligen inte att ha samma mejladress registrerad under två olika personer.

God jul! :santa:

Visa original

1 svar

Hejsan @Kay Altiche!

Det låter som att din mejladress är registrerad under din sambos personuppgifter. Så om ni vill beställa ett nytt abonnemang till ert barn och vill ha det under samma konto som ditt nuvarande abonnemang är det enklast att logga in på Mina sidor och sen beställa det nya abonnemanget. :slight_smile:  Det går nämligen inte att ha samma mejladress registrerad under två olika personer.

God jul! :santa:

Svara

Static Template