Besvarat

Abonnemang till barn

Jag är coop-medlem, och vill beställa ett simkort till min styvdotter.
Jag vill Ha halva priset i 4 månader, och 25gb extra.
Ska jag fylla i HENNES eller MITT personnummer vid beställning?
Och räknas det som "ny" eller "befintlig" kund?

Jag har liksom hittar till beställningen via Coops sida, så jag är på rätt länk för att få erbjudande i alla fall.
icon

Bästa svar av Oskar 4 februari 2019, 08:30

Hej @Tintin!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig bild av hur man går tillväga.

Du ska använda det personnumret som är knutet till COOP-kontot, och jag gissar att det är ditt personnummer.

Alla abonnemang som tecknas hos oss klassas som nya abonnemang och får ett förmånligare pris - i ditt fall COOP-erbjudandet.

Är det så att er styvdotter har ett nummer hos oss sedan innan eller vill hon flytta ett nummer till oss?
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Tintin!

Varmt välkommen till forumet!

Jag förstår absolut att man vill ha en tydlig bild av hur man går tillväga.

Du ska använda det personnumret som är knutet till COOP-kontot, och jag gissar att det är ditt personnummer.

Alla abonnemang som tecknas hos oss klassas som nya abonnemang och får ett förmånligare pris - i ditt fall COOP-erbjudandet.

Är det så att er styvdotter har ett nummer hos oss sedan innan eller vill hon flytta ett nummer till oss?

Hej, 

jag har varit kund hos er ganska länge, är nöjd. 
jag har även hjälpt min mamma att bli kund här.

nu skulle jag behöver hjälp från er att fixa ett barn abonnemang Max 50kr månaden ? 

mvh 

Hej, 

jag har varit kund hos er ganska länge, är nöjd. 
jag har även hjälpt min mamma att bli kund här.

nu skulle jag behöver hjälp från er att fixa ett barn abonnemang Max 50kr månaden ? 

mvh 

Hejsan @Nexh80!

Vi har tyvärr inte abonnemang för 50 kronor i månaden. Vårt minsta är 99 kronor i månaden, fastpris och 6 GB surf. Du kan utforska våra barnabonnemang här på vår hemsida

Svara