Besvarat

Avsluta abonnemang innan jag aktiverat sim-kort eller någonting

Hejsan,

Jag tecknade abonnemang med er igår, tyvärr var jag lite förhastad då jag idag kommit till insikt att jag måste säga upp abonnemanget. När jag försöker följa era anvisningar, alltså att gå in på "mina sidor" för att sedan trycka på "avsluta nummer" så får jag endast upp en tom sida med endast länkar för att återvända till "mina uppgifter".

Är det något tekniskt fel ni har på sidan eller varför kan jag ej avsluta mitt abonnemang?
icon

Bästa svar av Linnea 28 augusti 2018, 15:45

Hejsan @KasperV!

Vad roligt att du hittat till vårt forum, välkommen hit!

När du vill ångra ditt abonnemang via Mina sidor behöver du avvakta ungefär 48 timmar, då abonnemanget behöver ha aktiverats i våra system innan det går att ångra.

Du kommer få hem ett simkort oavsett, dock kommer det du betalt in återbetalas förutsatt att du ångrar abonnemanget inom 15 dagar.

Ha en kanonfin dag!
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @KasperV!

Vad roligt att du hittat till vårt forum, välkommen hit!

När du vill ångra ditt abonnemang via Mina sidor behöver du avvakta ungefär 48 timmar, då abonnemanget behöver ha aktiverats i våra system innan det går att ångra.

Du kommer få hem ett simkort oavsett, dock kommer det du betalt in återbetalas förutsatt att du ångrar abonnemanget inom 15 dagar.

Ha en kanonfin dag!
Hejsan,

Jag tecknade abonnemang med er i söndags (26/8), tyvärr var jag lite förhastad då jag igår kommit till insikt att jag måste säga upp abonnemanget. När jag försöker följa era anvisningar, alltså att gå in på "mina sidor" för att sedan trycka på "avsluta nummer" så får jag endast upp en tom sida med endast länkar för att återvända till "mina uppgifter".

Jag har ännu inte aktiverat sim-kortet och har inte möjlighet att göra det de kommande dagarna då jag inte befinner mig på min hemadress.

Är det något tekniskt fel ni har på sidan eller varför kan jag ej avsluta mitt abonnemang?

Detta är ett akut-äreende som jag behöver hjälp med!

Svara

Static Template