Besvarat

Avsluta extrasurf

Hej! Jag trodde jag uppgraderat min dotters abonnemang från 6 gb till 10 gb men inser nu att jag köpt 6+10 gb varje månad. Försöker avsluta de extra surfinköpen på Mina Sidor, men lyckas inte lista ut hur. 

icon

Bästa svar av Amandaa 30 juli 2020, 15:37

Hejsan @Josefinub @Jesus123 @ulkapulka!

Varmt välkommna till forumet och kul att ni hittat hit:grinning:

Om man lagt till extra data och vill stoppa den automatiskta påfyllningen så börjar man med att logga in på mina sidor, klicka på “köp extra data” sedan på “Varje månad” och där ser man den automatiska påfyllningen och kan välja “ta bort automatiska köp”

Hojta till om ni har fler frågor eller funderingar!

Visa original

3 svar

Hej! Jag trodde jag uppgraderat min dotters abonnemang från 6 gb till 10 gb men inser nu att jag köpt 6+10 gb varje månad. Försöker avsluta de extra surfinköpen på Mina Sidor, men lyckas inte lista ut hur. 

samma fel här

Har du fått något svar på hur man kan hantera det på “mina sidor” eller måste man kontakta Hallon?

Användarnivå 1

Hejsan @Josefinub @Jesus123 @ulkapulka!

Varmt välkommna till forumet och kul att ni hittat hit:grinning:

Om man lagt till extra data och vill stoppa den automatiskta påfyllningen så börjar man med att logga in på mina sidor, klicka på “köp extra data” sedan på “Varje månad” och där ser man den automatiska påfyllningen och kan välja “ta bort automatiska köp”

Hojta till om ni har fler frågor eller funderingar!

Svara