Besvarat

barn/student abonnemang

Har tecknat ett barnabonnemang för min dotter 13 år, dock godkändes inte hennes personnummer utan jag fick använda mitt. Jag är varken student, barn eller pensionär, kommer det bli ett problem?

Vill även att det aktuella numret skall knytas till min dotters namn och inte till mig, dock skall jag betala. Vart ändrar man sådant?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 16 augusti 2018, 16:06

Hejsan @matol!

Vad roligt att du har hittat till vårt forum, välkommen hit! 😃

Eftersom att du inte kan vara kund hos oss när du inte är myndig så kommer vi inte kunna skriva in hennes namn eller uppgifter på abonnemanget.

Gällande rabatten så går det bra att ha kvar denna, då du intygar att ett barn eller en studerande använder abonnemanget när du tecknat det i ditt namn.

Ha det fint, vi ses i forumet! 🍀
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @matol!

Vad roligt att du har hittat till vårt forum, välkommen hit! 😃

Eftersom att du inte kan vara kund hos oss när du inte är myndig så kommer vi inte kunna skriva in hennes namn eller uppgifter på abonnemanget.

Gällande rabatten så går det bra att ha kvar denna, då du intygar att ett barn eller en studerande använder abonnemanget när du tecknat det i ditt namn.

Ha det fint, vi ses i forumet! 🍀
Har tecknat ett barnabonnemang för min dotter 13 år, dock godkändes inte hennes personnummer utan jag fick använda mitt. Jag är varken student, barn eller pensionär, kommer det bli ett problem?

Vill även att det aktuella numret skall knytas till min dotters namn och inte till mig, dock skall jag betala. Vart ändrar man sådant?

Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort

Tror att det går att registrera namn även på barnabonnemang på diverse sajter som hitta.se etc men är osäker.

Svara

Static Template