Besvarat

Beställa nytt sim med gamla nm

Har blivit av med mitt simkort vill behålla samma nm men kan inte se kontot här gällande det nm. Kan ni hjälpa mig kommaåt mitt konto me detta nm det har dragits 349 gällande detta nm men har blivit av med det i april. Kan ni hjälpa mig å få det tilll närmsta post kontor från min adress. Bor inte kvar på min gamla adress. Mvh

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Linnea 19 september 2018, 08:38

Hejsan! :)

Välkommen till forumet & tack för din fråga!

Som det ser ut idag har du inte möjlighet att få hem ditt simkort till någon annan adress än din folkbokföringsadress, och vi har inte heller möjlighet att skicka simkort till postombud.

Om du inte minns ditt lösenord till Mina sidor kan du välja "Glömt lösenord?" där du loggar in, så får du ett mejl med ett nytt lösenord.

Ha en kanonbra tisdag!
Visa original

2 svar

Kan ni va snälla å svara mig jag hsr betalat 2000 kr för ett sim som inte vart i bruk på 6 mån mdn har en obetald faktura på tidgare nm. Vill ha ett nytt simkort till nm har det nm kopplat till andra konton som jag intenu kommeråt pga dem vill skicka lösenord till detta nm. Behöver akut hjälp å snabb hantering av ärendet tack.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan! :)

Välkommen till forumet & tack för din fråga!

Som det ser ut idag har du inte möjlighet att få hem ditt simkort till någon annan adress än din folkbokföringsadress, och vi har inte heller möjlighet att skicka simkort till postombud.

Om du inte minns ditt lösenord till Mina sidor kan du välja "Glömt lösenord?" där du loggar in, så får du ett mejl med ett nytt lösenord.

Ha en kanonbra tisdag!

Svara

Static Template