Fråga

Beställde SIM-kort till fel adress

  • 7 augusti 2020
  • 1 svar
  • 48 visningar

Hej, Jag har för en vecka sedan beställt ett nytt SIM kort. Det står att SIM kortet skickas till folkbokföringsadress och att det tar 3-5 dagar att få hem SIM kortet men jag har fortfarande inte fått kortet. Adressen som står på min profil är min tidigare adress och det verka inte som jag kan ändra på det via hemsidan. Min fråga är om SIM kortet har faktiskt skickats till min nuvarande folkbokföringsadressen? 


1 svar

Hejsan @Beställt nytt SIM kort!

Jag skickade detta till kundservice som kan hjälpa dig ordna med adressen och skicka ut ett SIM-kort till rätt adress.

I vissa fall uppdateras inte adressen automatiskt och kan behöva göras manuellt av kundservice. SIM-kortet som beställdes först kommer nog tillbaka till oss då det troligtvis är ett annat namn på dörren - och av säkerhetsskäl är SIM-korten inte aktiverade under frakt. :slight_smile:

Svara