Besvarat

Beställt nytt abonnemang - avsluta det gamla

  • 12 december 2019
  • 1 svar
  • 1004 visningar

Vi har beställt två abonnemang hos er eftersom det var problem först att flytta hans nuvarande nummer som inte var registrerat hos comviq eftersom det var ett kontantkort. Detta är nu registrerat . Det har kommit två sim kort nu och vi vill att  det kort som har nummer XXXXXX ska gälla. 

 

Abonnemang XXXXX Följesedel XXXXX skall inte användas om det är ok med flytt av nummer.

 

Hans mejladress ska vara XXXXXX

 

Mvh

Bernt


Redigerat - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre samt redigerat ärendets innehåll då det inte följde våra riktlinjer

icon

Bästa svar av Axel 16 december 2019, 09:28

Hejsan @BerVit

Ni kan snabbt och enkelt avsluta det abonnemanget ni inte vill ska användas via Mina Sidor, ni kan följa den här guiden på forumet för att se hur ni gör. Skulle ni behöva hjälp med avslutet är ni varmt välkomna att kontakta vår kundservice så hjälper dom er vidare :blush:

Allt gott! 

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @BerVit

Ni kan snabbt och enkelt avsluta det abonnemanget ni inte vill ska användas via Mina Sidor, ni kan följa den här guiden på forumet för att se hur ni gör. Skulle ni behöva hjälp med avslutet är ni varmt välkomna att kontakta vår kundservice så hjälper dom er vidare :blush:

Allt gott! 

Svara


Static Template