Besvarat

Betalning

  • 2 januari 2019
  • 1 svar
  • 100 visningar

Hejsan tycker ni verkligen jag ska betala när jag inte ens har fått mitt kort ännu? Mvh
icon

Bästa svar av Oskar 14 januari 2019, 11:45

Hej @Svlan!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Hos oss på hallon betalar man alltid i förskott på sitt abonnemang/kontantkort och det innebär som du är inne på att man betalar för några dagar innan man fått produkten. Detta är vanligtvis 1-3 dagar som det tar innan man fått hem sitt SIM-kort.

Vi på hallon är självklart medvetna om det här och det är bland annat därför som vi erbjuder våra kunder sin fulla månadssurf även om man gör sin beställning i mitten eller slutet utav månaden.

Om det är några fler frågor eller oklarheter rörande detta, så ber jag dig vänligen kontakta vår kundservice så hjälper dem dig självklart vidare med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Svlan!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Hos oss på hallon betalar man alltid i förskott på sitt abonnemang/kontantkort och det innebär som du är inne på att man betalar för några dagar innan man fått produkten. Detta är vanligtvis 1-3 dagar som det tar innan man fått hem sitt SIM-kort.

Vi på hallon är självklart medvetna om det här och det är bland annat därför som vi erbjuder våra kunder sin fulla månadssurf även om man gör sin beställning i mitten eller slutet utav månaden.

Om det är några fler frågor eller oklarheter rörande detta, så ber jag dig vänligen kontakta vår kundservice så hjälper dem dig självklart vidare med ditt ärende.

Allt gott!

Svara