Besvarat

Betalning!

  • 19 October 2021
  • 1 svar
  • 53 visningar

Hej!

Sedan i torsdags har jag försökt kontaktat er via chatt  på mail men fortfarande inte fått svar. Detta efter att ni spärrat mitt abonnemang trotts att jag betalt...? 

Jag hoppas att detta löses skyndsamt då jag behöver ha tillgång till telefonen senast 15 idag (19/10)...!

 

 

 

 

icon

Bästa svar av Martin 20 October 2021, 10:11

Visa original

1 svar

Halloj @Swekerxx!

Det låter som att det är någon tidigare faktura ligger obetald ifall ditt abonnemang spärrats nu. Denna månads förfallodatum är den 28:e oktober nämligen.

Om du loggar in på Mina sidor, går in på dina betalningar och kikar på förra månadens faktura kan du klicka på “Visa och betala fakturan på Billogram” för att se om den har inkommit eller saknas. Min misstanke är att det är något där som inte gått som tänkt… :thinking:

Svara


Static Template