Besvarat

Blockera nummer

Hej jag undrar om ni kan blockera ett nummer till mitt abonnemang?
icon

Bästa svar av Linnea 11 september 2018, 16:27

Hej igen!

Jag förstår. Nej tyvärr kan vi inte blockera nummer härifrån, utan det är i sådana fall direkt i telefonen. Du kanske kan kika med Samsung om det går att lösa, alternativt om det finns någon tredjepartsapp du kan använda?
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Överste Senap!

Välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!

Du kan blockera ett specifikt nummer direkt i din telefon om du önskar, dock kan jag inte göra det härifrån. Vad har du för mobiltelefon? 😊
Ok, jag har en Samsung och jag har blockerat men problemet är att meddelanden som tas emot läggs bara i en annan mapp. Jag vill att de ska tas bort direkt utan att jag får några notifieringar om det. Så därför tänkte jag ifall ni kunde göra det på operatörsnivå men jag uppfattade att det inte gick 🙂?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!

Jag förstår. Nej tyvärr kan vi inte blockera nummer härifrån, utan det är i sådana fall direkt i telefonen. Du kanske kan kika med Samsung om det går att lösa, alternativt om det finns någon tredjepartsapp du kan använda?
Ja jag har installerat en tredjepartsapp för blockering. Vet inte än om den fungerar som den ska dock men vi får se
Användarnivå 6
Emblem +8
Snyggt! Hör gärna av dig med om det fungerar eller om du får notiser även där. 🙂

Svara

Static Template