Besvarat

Bredband

Intresserad av mobilt bredband. Behöver då 3 datakort. E de möjligt har för närvarande tele 2 med 5 kort .menvill byta till hallon.
icon

Bästa svar av Oskar 14 januari 2019, 10:20

HEj @Velepötter!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Det är superkul att du är intresserad av att bli kund hos oss.

Hos oss tecknar du enkelt ditt abonnemang på egen hand via vår hemsida. Vi har inte möjligheten att dela data eller att samma abonnemang har fler än 1 aktivt SIM-kort. Utan om man vill ha flera olika SIM-kort till olika enheter, så behöver man teckna separata abonnemang till samtliga enheter.

Allt gott och jag hoppas du blir nöjd med oss som din operatör!
Visa original

5 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
HEj @Velepötter!

Varmt välkommen till forumet, det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret.

Det är superkul att du är intresserad av att bli kund hos oss.

Hos oss tecknar du enkelt ditt abonnemang på egen hand via vår hemsida. Vi har inte möjligheten att dela data eller att samma abonnemang har fler än 1 aktivt SIM-kort. Utan om man vill ha flera olika SIM-kort till olika enheter, så behöver man teckna separata abonnemang till samtliga enheter.

Allt gott och jag hoppas du blir nöjd med oss som din operatör!

Hej.

Kan ej surfa i Finland..

Varför?

Hej.

Kan ej surfa i Finland..

Varför?

Hejsan @Tompa 6565!

För att surfa utomlands behöver du ha dataroaming igång i mobilens inställningar. Tänk på att mobila bredband och kontantkort endast fungerar nationellt inom Sverige - så dom går inte att ta med på resan. 

För mer information om hallon utomlands kan du kika här. :slight_smile:

Hur snabb är hallon mobilbredband? 

Försöker ändra mitt bredband till 200 Gb för 79 kr men det verkar inte funka ??? 

Svara

Static Template