hallon
Besvarat

Byta abonemang

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Jag blev nyligen kund hos Hallon, eller 27:e februari för att vara exakt, och köpte ett erbjudande på 25 GB genom benify. Men vill nu byta till 4 GB istället även detta finns på benify. Hur gör jag nu? För dessa alternativ finns inte under ”mina sidor”.
Hjälp snälla.
Tusen tack!
icon

Bästa svar av Linnea 4 March 2019, 15:43

Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Loui!

Om du vill byta abonnemanget i efterhand behöver du ångra det abonnemang du tecknade (går inom 14 dagar) och därefter teckna upp ett nytt istället. :-)

Om du inte har möjlighet att göra detta - kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så kan vi se över ditt abonnemang.

Hej jag är redan kund hos är och undrar om jag byter abonemang kan jag flyta min sparande surf till nia abonemang

mvh Mehmed Kahrimanovic

Hej jag är redan kund hos är och undrar om jag byter abonemang kan jag flyta min sparande surf till nia abonemang

mvh Mehmed Kahrimanovic

Hejsan @Mesa!

Om du byter abonnemang och har sparad surf försvinner den ifall du sänker ditt abonnemang till ett lägre än det du har idag. Ifall du höjer ditt abonnemang så försvinner inte din sparad surf. Du kan kika här på forumet för mer information om att byta abonnemang. 

Hej,

Jag vill gärna byta till billigare abonemang 

Var kan jag hitta den här tjänsten?

MVH

Sazzad

Svara

Static Template