Fråga

byta betalkort

Jag har 3 abonnemang till mina tre barn som alla är kopplade till mitt kontokort. Nu vill jag byta ett av abonnemangen till ett annat kontokort (sonen ska få börja betala för sig själv). När jag går in och försöker ändra hans abonnemang, ser det ut som jag bara kan ändra för alla tre abonnemang. Hur gör jag för att enbart ändra betalkort för ett av abonnemangen?

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Jag har 3 abonnemang till mina tre barn som alla är kopplade till mitt kontokort. Nu vill jag byta ett av abonnemangen till ett annat kontokort (sonen ska få börja betala för sig själv). När jag går in och försöker ändra hans abonnemang, ser det ut som jag bara kan ändra för alla tre abonnemang. Hur gör jag för att enbart ändra betalkort för ett av abonnemangen?

Det går inte med hallon.

Användarnivå 6
Emblem +1

Samma sak hände tydligen här att mitt svar försvann!!!

Tydligen en väldigt pinsam situation för hallon, som de helst raderar. Jag försöker strax igen.

Användarnivå 6
Emblem +1

Nu har jag i alla fall gjort ytterligare ett försök att svara här. Även detta raderades. Det är tydligen en för känslig fråga för hallons censur!!!!!!!

Användarnivå 6
Emblem +1

Ett försök till men med annan ordföljd. Undrar om censuren slår till igen:

När du har flera abonnemang på samma inloggning klarar inte hallon av att dessa ska debiteras på olika kort.

En möjlig väg runt hallons miss, är att portera ut numret till t.ex. Comviq Kontant, byta ägare, och sedan portera det tillbaka till hallon, men då registrera sig med en annan mailadress. Då uppfattas man som olika kunder och kan se till att det dras från olika kreditkort.

Svara

Static Template