Besvarat

Byta från företag till privat

Jag vill ändra mitt företagsabonnemang till privat.

icon

Bästa svar av Martin 24 oktober 2019, 09:10

Hejsan @Abdishakur1111!

Som det ser ut i dagsläget går det inte att ändra från företags- till privatabonnemang. Det är någonting som ses över internt ifall den möjligheten går att ta fram till framtiden, men jag har tyvärr inget bekräftat om eller när det kan komma.

Hur du kan göra idag är att du avslutar ditt företagsabonnemang och tecknar ett nytt privatabonnemang via vår hemsida. Då vi varken har bindningstid eller uppsägningstid kan du göra detta när som helst. 

Visa original

4 svar

Hejsan @Abdishakur1111!

Som det ser ut i dagsläget går det inte att ändra från företags- till privatabonnemang. Det är någonting som ses över internt ifall den möjligheten går att ta fram till framtiden, men jag har tyvärr inget bekräftat om eller när det kan komma.

Hur du kan göra idag är att du avslutar ditt företagsabonnemang och tecknar ett nytt privatabonnemang via vår hemsida. Då vi varken har bindningstid eller uppsägningstid kan du göra detta när som helst. 

Om man avslutar sitt företagsabonnemang och tecknar ett privatabonnemang ,får man då behålla sitt telefonnummer?

Om man avslutar sitt företagsabonnemang och tecknar ett privatabonnemang ,får man då behålla sitt telefonnummer?

Nej tyvärr, inte om man flyttar ut det först och sen flyttar tillbaka det; vilket kan vara en rätt omständlig process.

Hej, bara för att klargöra - kan man flytta sitt nummer på ett företagsabonnemang till ett privat abonnemang hos annan operatör? Dvs beställa ett abonnemang hos någon annan och be dem avsluta hos hallon och ta med mitt nummer, så som man brukar göra. 

Jag funderar på att flytta in mitt nummer (just nu privat) till hallon företag och vill bara veta att jag kan behålla mitt nummer om jag vill byta tillbaka, dvs inte ha det som företagsabonnemang längre.

Svara

Static Template