Besvarat

Byta från kontantkort till abonnemang

• 1 december 2018
  • 1 svar
  • 1456 visningar

Hej! Jag har för tillfället kontantkort, men jag såg idag ett erbjudande på abonnemang och skulle därför vilja byta. När jag ska beställa abonnemanget måste jag dock välja antingen "flytta mitt nummer till hallon" eller "välj nytt nummer". Men jag har ju redan mitt nummer hos hallon, så jag förstår inte vad jag ska göra. Hittar heller inte någonstans att det bara skulle vara ett erbjudande för nya kunder. Någon som vet? Tack på förhand.
icon

Bästa svar av Oskar 4 december 2018, 16:21

Hej @Spongebob!

Varmt välkommen till forumet! Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är dessvärre inte möjligt att ta del utav nykundserbjudanden som befintlig kund.

Det går däremot fint att ändra ditt kontantkort till ett abonnemang, men då går det dessvärre inte att ta del utav nykundserbjudanden.

Du gör den här ändringen via Mina sidor genom att klicka på Mina uppgifter uppe vid kugghjulet till vänster, för att sedan klicka på "Ändra".

Du kan självklart teckna ett nytt abonnemang och ta del utav erbjudandet, men det går då dessvärre inte att få samma nummer som du har idag hos oss utan får då ett nytt nummer.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Spongebob!

Varmt välkommen till forumet! Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är dessvärre inte möjligt att ta del utav nykundserbjudanden som befintlig kund.

Det går däremot fint att ändra ditt kontantkort till ett abonnemang, men då går det dessvärre inte att ta del utav nykundserbjudanden.
Du gör den här ändringen via Mina sidor genom att klicka på Mina uppgifter uppe vid kugghjulet till vänster, för att sedan klicka på "Ändra".

Du kan självklart teckna ett nytt abonnemang och ta del utav erbjudandet, men det går då dessvärre inte att få samma nummer som du har idag hos oss utan får då ett nytt nummer.

Allt gott!

Svara

Static Template