Besvarat

Byta till 55+/studentabonnemang

Hej, missade att teckna abonnemang för pensionär! Kan du fixa till detta.

[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av Linnea 18 september 2018, 09:19

Hejsan @Sybarius & @Lovath!

Om ni vill byta till ett 55+/studentabonnemang i efterhand behöver ni kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper de er. 🙂

Det går alltså inte att byta till reducerat pris på abonnemanget via Mina sidor.

Ha det bäst!
Visa original

106 svar

Hej, det är så att jag just nu har ett vanligt abonnemang hos er på Hallon men har nu börjat plugga och skulle vilja byta till Student Hallon. Hittar ingenstans där jag kan göra det online så undrar därför hur jag ska gå till väga?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Sybarius & @Lovath!

Om ni vill byta till ett 55+/studentabonnemang i efterhand behöver ni kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper de er. 🙂

Det går alltså inte att byta till reducerat pris på abonnemanget via Mina sidor.

Ha det bäst!
Hej, jag min son, 9 år, har ett abonnemang som jag öppnade i mitt namn i december 2017. Jag ser nu att studenter, ungdomar under 18 år samt 55+ har andra prisplaner. Kan jag överlåta mitt abonnemang till min 9-åring och utnyttja dessa prisplaner?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej, jag min son, 9 år, har ett abonnemang som jag öppnade i mitt namn i december 2017. Jag ser nu att studenter, ungdomar under 18 år samt 55+ har andra prisplaner. Kan jag överlåta mitt abonnemang till min 9-åring och utnyttja dessa prisplaner?

Hej! :)

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. Det går alltså fint att du går i god för att en minderårig använder abonnemanget!
Jag har tecknat ett abonnemang till den omyndiga sonen, men skulle vilja byta till ett student abonnemang.
Hur gör jag ?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @MalNyl! :)

Välkommen till forumet. Du hittar svar på din fråga i denna tråd!
Jag är en student och tänkte byta till student abonamng. Men vanlig hälsning Raza jaffari
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag är en student och tänkte byta till student abonamng. Men vanlig hälsning Raza jaffari
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare. 🙂
Jag ställer frågan igen.
kan min dotter behålla sitt nummer och byta till ett ungdomsabonnemang hos er? I så fall tänkte jag också teckna ett abonnemang.
Jag har ställt frågan en gång förut, men inte fått något svar.
mvh karin
Hej, glömde bort att kolla om ni hade studenterbjudande när jag blev student och såg detta nu.
Har haft abonnemang hos er sedan innan jag blev student och undrar om man bara skulle kunna byta till ett student-abonnemang?
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag ställer frågan igen.
kan min dotter behålla sitt nummer och byta till ett ungdomsabonnemang hos er? I så fall tänkte jag också teckna ett abonnemang.
Jag har ställt frågan en gång förut, men inte fått något svar.
mvh karin

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat denna typ av fråga tidigare. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej, glömde bort att kolla om ni hade studenterbjudande när jag blev student och såg detta nu.
Har haft abonnemang hos er sedan innan jag blev student och undrar om man bara skulle kunna byta till ett student-abonnemang?

Hej. :)

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan.
Jag har haft hallon i 6 månader (stor med 25 GB/månaden) men nu har jag flyttat till Österrike över vintern och kommer ju då enligt reglerna bara komma åt 10 GB av de 25 jag betalar för. Därför tänkte jag byta till ett mindre abonnemang nu, och jag har nyss börjat studera på distans. Jag är alltså numer klassad som student och skulle vilja ha studentrabatten på mitt nya abonnemang. Hur gör jag?
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag har haft hallon i 6 månader (stor med 25 GB/månaden) men nu har jag flyttat till Österrike över vintern och kommer ju då enligt reglerna bara komma åt 10 GB av de 25 jag betalar för. Därför tänkte jag byta till ett mindre abonnemang nu, och jag har nyss börjat studera på distans. Jag är alltså numer klassad som student och skulle vilja ha studentrabatten på mitt nya abonnemang. Hur gör jag?
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan. 🙂
Jag undrar om jag kan lägga till ett barn abonnemang, 6GB för 24kr/mån de tre första mån som sedan kostar 99kr/mån, på mitt egna abonnemang? Har redan två abonnemang hos hallon.
Hej

Här idag ett abonnemang på 4gb som jag vill göra om till ett abonnemang till barn under 18 och få 6gb/mån. Gick in på mina sidor och valde ändra på abonnemang men kan inte välja det i listan hur går jag tillväga och får jag behålla sparad surf när jag byter till det abonnemanget?

tacksam för svar

Mvh Patrik Lund
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag undrar om jag kan lägga till ett barn abonnemang, 6GB för 24kr/mån de tre första mån som sedan kostar 99kr/mån, på mitt egna abonnemang? Har redan två abonnemang hos hallon.
Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, då vi har besvarat den här typen av fråga tidigare.

Det är tyvärr inte möjligt att anta ett nytt erbjudande på ett befintligt abonnemang, men du kan självklart byta till barnabonnemang för ordinarie pris. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej

Här idag ett abonnemang på 4gb som jag vill göra om till ett abonnemang till barn under 18 och få 6gb/mån. Gick in på mina sidor och valde ändra på abonnemang men kan inte välja det i listan hur går jag tillväga och får jag behålla sparad surf när jag byter till det abonnemanget?

tacksam för svar

Mvh Patrik Lund

Hej,

Jag har flyttat in din tråd i denna, du hittar svar ovan. 🙂
Hej, Jag beställde just ett nytt abonnemang, men det blev fel typ. Det skulle vara student, men den säger bara abonnemang 8 GB. Hur kan jag ändra det?
Jag vet inte vad hände. Jag valde en student abonnemang ( 6GB 24kr per månader för de första tre månader) men istället anmälde jag för en andra abonnemang som är inte för studenter. Hur kan jag ställa in det nyligt abonnemang till det annat (6GB 24kr)?
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej, Jag beställde just ett nytt abonnemang, men det blev fel typ. Det skulle vara student, men den säger bara abonnemang 8 GB. Hur kan jag ändra det?
Halloj,

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag vet inte vad hände. Jag valde en student abonnemang ( 6GB 24kr per månader för de första tre månader) men istället anmälde jag för en andra abonnemang som är inte för studenter. Hur kan jag ställa in det nyligt abonnemang till det annat (6GB 24kr)?
Hej,

Du hittar svar på din fråga i denna tråd. 🙂
Hej jag har ett Hallonabonnemang åt min dotter kan jag ändra till ett ungdoms abonnemang?
Har missat att ni har barnabonnemang så jag har idag två vanliga abonnemang till mina barn 10 & 13. Hur gör jag för att byta dessa till barnmodellen? Det finns inte med i listan när man går in på abonnemanget och väljer att byta.
Måste jag teckna nya och flytta numren?
//Johan
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej jag har ett Hallonabonnemang åt min dotter kan jag ändra till ett ungdoms abonnemang?

Hejsan @Too72! :)

Du ser svar på din fråga i den här tråden.

Svara

Static Template