Besvarat

byte av abonnemang


Hej! Jag vill avsluta mitt abonnemang och byta till ett studenterbjudande. När jag via "mina uppgifter" försöker byta kommer inte det erbjudandet som jag fått notis om på sms upp! Måste jag då säga upp mig och teckna om hos hallon på nytt? Måste jag då igen göra en nummerflytt?
icon

Bästa svar av Linnea 6 september 2018, 11:39

Hejsan @mikabrorsson!



Jag ber om ursäkt för det sena svaret. Välkommen till forumet!



Du kan kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så ordnar de bytet åt dig.



Ha det bäst!
Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @mikabrorsson!

Jag ber om ursäkt för det sena svaret. Välkommen till forumet!

Du kan kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så ordnar de bytet åt dig.

Ha det bäst!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @mikabrorsson,

Har det löst sig för dig med rätt erbjudande? 😊

Svara


Static Template