Besvarat

Byte av befintlig abonnemang till studentabonnemang

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej
jag tecknade för min 16 årige dotter ett abo 4GB för 99/månad. Jag ser nu att det finns ett bättre erbjudande för studenter, eller under 18. Hur går jag tillväga att byta till detta abonnemang?

Tack på förhand
/bernhard
icon

Bästa svar av Linnea 20 augusti 2018, 11:51

Hejsan Bernhard,

Kul att du hittat hit! Välkommen till vårt forum 😄

Gällande att byta till detta erbjudande kan du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper vi dig med den aktuella ändringen.

Ha en superbra måndag!
Visa original

6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan Bernhard,

Kul att du hittat hit! Välkommen till vårt forum 😄

Gällande att byta till detta erbjudande kan du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så hjälper vi dig med den aktuella ändringen.

Ha en superbra måndag!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @bezi!

Jag såg att du noterat att du inte fått svar på din fråga. Jag har svarat här i denna tråd, och ber om ursäkt om det inte nått ut till dig.

Ha en fin helg!
Har en flicka på 14 år som í dag har ett vanligt Hallon "abonnemang"99/ mån 4 GB. Har nu sett att Hallon fått barn abonnemang 10 GB, finns det möjlighet att byta till detta då det inte fanns som tjänst när jag tog detta abonnemanget.
Användarnivå 4
Emblem +2
Har en flicka på 14 år som í dag har ett vanligt Hallon "abonnemang"99/ mån 4 GB. Har nu sett att Hallon fått barn abonnemang 10 GB, finns det möjlighet att byta till detta då det inte fanns som tjänst när jag tog detta abonnemanget.
Hej!
Välkommen till vårt forum! :)

Jag har flyttat in din fråga i denna tråd då vi har besvarat frågan tidigare.
Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Hej
Gjorde precis en beställning av ert minsta abonnemang 4Gb och direkt efter såg jag att ni erbjöd barnabonnemang. Då det är till min son skulle jag vilja byta till detta istället utan att behöva ha två abonnemang, kan ni hjälpa mig med detta?

Tack på förhand!
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
Gjorde precis en beställning av ert minsta abonnemang 4Gb och direkt efter såg jag att ni erbjöd barnabonnemang. Då det är till min son skulle jag vilja byta till detta istället utan att behöva ha två abonnemang, kan ni hjälpa mig med detta?

Tack på förhand!

Hej @ahlen82!

Varmt välkommen till forumet. Det är superkul att du har hittat hit.

Jag flyttade din fråga hit, då mina kollegor har besvarat din fråga ovanför.

Allt gott 🙂

Svara