Besvarat

Byte från abonnemang till kontantkort

Hej, ville bara kommentera här så att alla andra användare kan läsa det, jag har inte lyckats byta till kontantkort, har försökt flera gånger och istället blev jag hänvisad till chatten igen . Står i kö till att kunna lösa det med Hallon på chatt. Samtidigt är blivit trött på detta och kommer eventuell att avsluta samarbetet.. Hälsningar Monir,

undefinededigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 8 november 2018, 09:12

Hejsan @mpari1979!

Vi är medvetna om att detta kan inträffa (i undantagsfall) och vi jobbar på en lösning med det så fort vi bara kan.

Skulle problemet uppstå så betalar vi dock tillbaka pengarna såklart. Det är bara kontakta oss per mejl eller chatt. 🙂
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @melina1234!

Vad tråkigt att det inte har fungerat för dig. Har det löst sig med bytet på Mina sidor?

Du kan se hur du går till väga här.

Ha en fin dag!
Hej, ville bara kommentera här så att alla andra användare kan läsa det, jag har inte lyckats byta till kontantkort, har försökt flera gånger och istället blev jag hänvisad till chatten igen . Står i kö till att kunna lösa det med Hallon på chatt. Samtidigt är blivit trött på detta och kommer eventuell att avsluta samarbetet.. Hälsningar Monir,

undefinededigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre

Jag är också med. OBS: FÖRSÖK INTE SJÄLV BYTA TILL KONTANTKORT. ANNARS DE KOMMER OCH TA UT PENGAR AV DITT BANKKONTO. JAG FÖRSÖKTE 5 GÅNGER. DE TOG UT 5 GÅNGER 99KR FRÅN MTT BANKKONTO. MEN DE SA NÅN HAR HÄNT FEL OCH SKA JAG FÅ TILLBAKA PENGARANA.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @mpari1979!

Vi är medvetna om att detta kan inträffa (i undantagsfall) och vi jobbar på en lösning med det så fort vi bara kan.

Skulle problemet uppstå så betalar vi dock tillbaka pengarna såklart. Det är bara kontakta oss per mejl eller chatt. 🙂

Svara

Static Template