Besvarat

Convert Hallon subscription to prepaid

I have received Hallon subscription as a promotional offer. I do not use much data or calls, but I would like to keep the number specially for international calls to India. Can I end my monthly subscription so I need not to pay 99 SEK each month but just pay what use.
icon

Bästa svar av Linnea 6 september 2018, 08:20

Hi @Nishant,

Welcome to our community!

I you want to you are able to change your subscription into a prepaid-card at Mina sidor. You choose "Ändra" as shown here: Byta abonnemang

If you choose "Kontantkort STOR" or "Kontantkort LITEN" we will change your subscription in to prepaid.

If you want to call abroad you need to buy our voucher "Utland 100" at a ATG-retail store.

Have a great day!
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hi @Nishant,

Welcome to our community!

I you want to you are able to change your subscription into a prepaid-card at Mina sidor. You choose "Ändra" as shown here: Byta abonnemang

If you choose "Kontantkort STOR" or "Kontantkort LITEN" we will change your subscription in to prepaid.

If you want to call abroad you need to buy our voucher "Utland 100" at a ATG-retail store.

Have a great day!
Hej Linnea,

Finns det nagot annat alternativ om man vill behalla numret men inte kopa ett kontantkort?

Tack
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej Linnea,

Finns det nagot annat alternativ om man vill behalla numret men inte kopa ett kontantkort?

Tack

Hejsan @SVG!

Tänker du om du har ett abonnemang hos oss idag, men vill "pausa" det för närvarande?
Ja precis, pausa under en tid.
Användarnivå 6
Emblem +8
Ja precis, pausa under en tid.

Jag förstår! Den lösningen vi erbjuder för att pausa är att lägga ditt abonnemang som ett kontantkort tillfälligt, då du bara behöver fylla på kortet en gång per 12 månader.

Vi erbjuder inte att frysa/pausa abonnemang som det ser ut idag, dock kan du ändra fram och tillbaka mellan abonnemang och kontantkort själv via Mina sidor och på så sätt administrera "pausen" själv.

Svara