Besvarat

Datamängd mobilt bredband

Hej! Varför lägger ni inte till en prenumeration med mer än 200gb / månad?

Jag vill fortsätta vara er kund, oerhört smidig översikt på både bredbandet och mobilen, och hyfsat bra priser, men 200gb är lite i minsta laget och många operatörer erbjuder mer månadsvis, speciellt när det kommer till bredband och inte bara mobilsurf.

Mvh
icon

Bästa svar av Linnea 1 november 2018, 15:15

Hejsan @Robbskt!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)

Jag tackar för feedbacken gällande surfmängden i våra mobila bredband, och för den vidare till ansvarig. Om du behöver mer data vissa månader kan du även använda våra kontantkort, där kan du fylla på så fort datan tar slut.

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Robbskt!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit! :)

Jag tackar för feedbacken gällande surfmängden i våra mobila bredband, och för den vidare till ansvarig. Om du behöver mer data vissa månader kan du även använda våra kontantkort, där kan du fylla på så fort datan tar slut.

Ha en fin dag!
Håller med, hade varit ganska trevligt. Nu är visserligen det här abonnemanget vi har bara tillfälligt, tills man drar in fiber i huset vi bor i.

Men kan tänka mig att fler än vi två skulle vilja ha/behöver mer bandbredd, speciellt med den sjukt höga kostnaden för att lägga till pyttelite extra.
Användarnivå 6
Emblem +8
Håller med, hade varit ganska trevligt. Nu är visserligen det här abonnemanget vi har bara tillfälligt, tills man drar in fiber i huset vi bor i.

Men kan tänka mig att fler än vi två skulle vilja ha/behöver mer bandbredd, speciellt med den sjukt höga kostnaden för att lägga till pyttelite extra.

Förstår absolut hur du menar @Steffe! Jag skickar lite feedback igen kring detta så kan vi hålla tummarna för att det kanske kommer ett större abonnemang framöver, men just nu är det inte planerat. 😊

Svara

Static Template