Besvarat

draget extra belopp

  • 3 februari 2021
  • 1 svar
  • 65 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej Hallon! Det är  mitt andra försök. December månaden 2 gånger ni har draget extra avgift . Jag har inte använt numret och dessutom mobildata va off läge. Jag har pratat med eran kollega som ringde mig för ville veta varför jag har avslutar medlemskapet. Klart jag avslutade och tänker avsluta mina barns abonnemang också. För det är väldigt komplicerat att kontakta er och dessutom ni drar extra sunna oavsett mibildata va stäng. Jag hoppas ni svarar min fråga annars blir tvungen anmäla er. Det är inte lite summa som jag ska bara blunda. 
mvh Felicia 

icon

Bästa svar av Linnea 10 februari 2021, 08:28

Hej @Feli!

 

Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

 

Ha det fint!

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Feli!

 

Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

 

Ha det fint!

Svara


Static Template