Besvarat

Dubbla betalningar

Hej jag har skaffat hallon presic. När jag fick mitt brev från hallon så var det dubbelt av allting. Jag skrev ett mail till hallon och dom stängde av ena sim-kortet men nu har det dragit dubbla pengar som om jag skulle ha två stycken abonemang. När jag går in på mina sidor står det att jag bara har ett nummer. Min fråga är, kan det vara så att det är något annat som kostar 69kr som har dragits samtidigt? Startavgift eller något liknande. Om inte skulle jag gärna vilja får hjälp men vem jag bör kontakts angående detta.
icon

Bästa svar av Linnea 10 september 2018, 16:01

Hejsan @Dennisamandus!

Välkommen till vårt forum, kul att du har hittat hit!

Om det blivit dubbla dragningar första månaden kan du kontakta vår kundservice så ser vi till att ordna det. 😊

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Dennisamandus!

Välkommen till vårt forum, kul att du har hittat hit!

Om det blivit dubbla dragningar första månaden kan du kontakta vår kundservice så ser vi till att ordna det. 😊

Ha en fin dag!
Hur kontaktar man er kundservice? den skickar ju mig till forumet varje gång. Det har hänt samma sak som ovan för mig...
Användarnivå 6
Emblem +8
Hur kontaktar man er kundservice? den skickar ju mig till forumet varje gång. Det har hänt samma sak som ovan för mig...

Hej!

Här på forumet finns det en länk som heter "Kontakta oss" där du kan hitta till vår kundservice. 🙂

Svara

Static Template