Besvarat

En hallon app

• 5 september 2018
  • 1 svar
  • 8818 visningar

Hej, skulle ni på hallon inte kunna skaffa en app för hallon? Där man t.ex ser hur mycket mobildata man har kvar. För det skulle vara så mycket enklare än att gå in på nätet o logga in hela tiden för att se hur mycket mobildata jag har.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Linnea 7 september 2018, 09:22

Edit: Nu har hallon en app! Kika här!

Hejsan @Hellen!

Kul att du har hittat till vårt forum, varmt välkommen hit! 🎉

Tack för din feedback gällande vår app, den är värdefull för oss. Vi är medvetna om att en app är någonting många av våra kunder efterfrågar och vi ser hela tiden över möjligheten att utvecklas och anpassa oss efter våra kunders behov.

Det är absolut någonting vi ser över möjligheten att ordna för er, dock har jag ingen information kring om/när det blir aktuellt med en app i dagsläget.

Ha en riktigt trevlig helg!

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Edit: Nu har hallon en app! Kika här!

Hejsan @Hellen!

Kul att du har hittat till vårt forum, varmt välkommen hit! 🎉

Tack för din feedback gällande vår app, den är värdefull för oss. Vi är medvetna om att en app är någonting många av våra kunder efterfrågar och vi ser hela tiden över möjligheten att utvecklas och anpassa oss efter våra kunders behov.

Det är absolut någonting vi ser över möjligheten att ordna för er, dock har jag ingen information kring om/när det blir aktuellt med en app i dagsläget.

Ha en riktigt trevlig helg!

Svara

Static Template