Besvarat

eSIM till Apple Watch?

Hej! 
Ligger det inom en snar framtid att erbjuda e-sim till Apple Watch? Tack

icon

Bästa svar av Martin 16 August 2021, 10:21

Hejsan @Mariatjing!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Förhoppningsvis ja - det är något som vi hoppas att kunna erbjuda inom en snar framtid. Hur snar kan jag dock inte svara på, om det är inom någon månad, kvartal eller ett år. :sweat: Jag kommer uppdatera forumet med mer information gällande eSIM så fort jag hör mer. :slight_smile:

Visa original

3 svar

Hejsan @Mariatjing!

Ber om ursäkt för ett sent svar! :pray:

Förhoppningsvis ja - det är något som vi hoppas att kunna erbjuda inom en snar framtid. Hur snar kan jag dock inte svara på, om det är inom någon månad, kvartal eller ett år. :sweat: Jag kommer uppdatera forumet med mer information gällande eSIM så fort jag hör mer. :slight_smile:

Betyder det att det är klart att Hallon kommer införa tjänsten? Förstår att när är svårt att svara på men är det helt klart att det blir av? Ska skaffa ny klocka under hösten och dyker det upp hos Hallon så ska man ju välja varianten där det går att ha eget abb till klockan.

Mvh

Henrik

Betyder det att det är klart att Hallon kommer införa tjänsten? Förstår att när är svårt att svara på men är det helt klart att det blir av? Ska skaffa ny klocka under hösten och dyker det upp hos Hallon så ska man ju välja varianten där det går att ha eget abb till klockan.

Mvh

Henrik

Det är fortfarande för tidigt för mig att komma med en bekräftelse mer än att vi hör efterfrågan från våra kunder och att det är något vi undersöker internt. Jag önskar verkligen att jag hade mer att komma med för att förstår verkligen frustrationen och behovet.

Alternativt tills dagen kommer jag kan komma med goda nyheter om eSIM erbjuder vårt moderbolag Tre eSIM, så om behovet är mer akut kan man hitta en lösning nära till hallon hos dom.

Svara

Static Template