Besvarat

Extra SIM-kort

• 1 december 2020
  • 5 kommentarer
  • 1350 visningar

Hej, har köpt en Volvo XC 90 och man kan sätta ett simkort i bilen. Man kan beställa ett extra simkort på appen. Fungerar detta extra simkort i bilen utan att det blir problem med mobilens kort?

Eller skall det vara något slags ”tvillingkort”?

Med vänlig hälsning, Stefan 

icon

Bästa svar av Linnea 7 december 2020, 08:06

Hejsan @Hagman!

Idag erbjuder vi inte dubbla SIM-kort till ett och samma abonnemang, utan du behöver ha två abonnemang för att ha två SIM-kort från oss. Om du bara behöver surf kan du förslagsvis teckna ett mobilt bredband och använda det SIM-kortet i bilen :blush:  

Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Hagman!

Idag erbjuder vi inte dubbla SIM-kort till ett och samma abonnemang, utan du behöver ha två abonnemang för att ha två SIM-kort från oss. Om du bara behöver surf kan du förslagsvis teckna ett mobilt bredband och använda det SIM-kortet i bilen :blush:  

Vad är det för kort man kan beställa för 99 kr i appen då?

Där står det att kortet kan användas i Ipad m.m.

Jag har en ipad också som jag kan sätta simkort i också! 

Användarnivå 6
Emblem +8

Det är ett nytt SIM-kort som ersätter det du redan har, om ditt exempelvis försvunnit eller blivit defekt. :blush:

Skall ni vara ett modernt Telecom bolag så är det nog dags att se till att man kan ha ett tvillingkort till sitt abonnemang. 

Lite av stenålder att Ni inte kan ha det!!

Får överväga att byta bolag, känns lite löjligt att ha två abonnemang för att jag behöver ett kort till bilen….

Användarnivå 6
Emblem +8

Tack för feedbacken. 

Som det ser ut idag är det dock den lösning vi kan erbjuda, alltså att du har två abonnemang. De flesta som erbjuder tvillingkort tar en liknande kostnad per månad för tvillingkortet som vi tar för abonnemanget. 

Svara

Static Template