Besvarat

Extra sim-kort till iPad?

• 18 september 2018
  • 7 kommentarer
  • 3554 visningar

Hej,

Jag ska köpa en ipad med plats för sim-kort. Kan jag göra detta genom att beställa ett nytt sim-kort på mitt nuvarande hallon abonnemang och ha densamma månadskostnaden och datamängden? Dvs om det går bra att utnyttja ett abonnemang på två enheter samtidigt.

Vänligen
Josef
icon

Bästa svar av Martin 5 december 2019, 13:58

Varför kan man inte beställa ett tvillingkort hos er?

Hejsan @Sofiab!

Anledningen varför är helt enkelt att det inte finns stöd för tvillingkort i våra system, utan det är något som vi i sånt fall behöver utveckla vilket i sin tur något vi inte kan prioritera just nu. Vi vill inte säga att det aldrig kommer att komma, men vi vill göra det tydligt att vi inte heller har någon information när det kan vara.

Så om tvillingkort är en avgörande faktor för ditt mobil-/bredbandsabonnemang är det nog bäst att kolla hos en annan leverantör.

Visa original

7 svar

Jag har samma fråga.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er! :)

Frågan har faktiskt dykt upp tidigare i denna tråd.

Det går alltså inte att ha ett extra simkort hos oss, utan då behöver en teckna ett bredbandsabonnemang med ett simkort som kan användas i en annan enhet.

Ha det bäst!
Vad kostar ett extra bredbandsabonnemang som man kan ha i iPad?
Användarnivå 6
Emblem +8
Vad kostar ett extra bredbandsabonnemang som man kan ha i iPad?

Hejsan @Truccodero! :-)

Du ser priserna för mobila bredband här.

Varför kan man inte beställa ett tvillingkort hos er? Jag är inte intresserad av att skaffa ytterligare ett abonnemang. Kommer isåfall titta på annan operatör då jag har haft tvillingkort tidigare.
hälsn

sofia

Varför kan man inte beställa ett tvillingkort hos er?

Hejsan @Sofiab!

Anledningen varför är helt enkelt att det inte finns stöd för tvillingkort i våra system, utan det är något som vi i sånt fall behöver utveckla vilket i sin tur något vi inte kan prioritera just nu. Vi vill inte säga att det aldrig kommer att komma, men vi vill göra det tydligt att vi inte heller har någon information när det kan vara.

Så om tvillingkort är en avgörande faktor för ditt mobil-/bredbandsabonnemang är det nog bäst att kolla hos en annan leverantör.

Tack för ditt raka svar Martin, då blir det min plan.

Hälsn.

Sofia

Svara