Besvarat

extrasurf

• 22 februari 2020
  • 1 svar
  • 271 visningar

Hej

jag har en del sparad surf som jag vill behålla. Under kommande vecka kommer jag dock behöva extra mycket surf och skulle vilka köpa 10 G för att använda under veckan. Extrasurf måste man, om jag förstått det hela rätt, använda under en månad. Måste jag först ”nolla ut” min sparade surf innan jag kan börja surfa på extrasurfen? Jag skulle ju vilja använda den tidsbegränsade surfmängden först, går det? 

Häln Martina 

icon

Bästa svar av Axel 24 februari 2020, 15:04

Hejsan @Tian,

När du köper surf via Mina Sidor så “prioriteras” den sist i flödet av surf, om man förklarar det på det sättet. Det är alltså din vanliga surf som kommer att användas först, därefter din sparade och sist kommer eventuell surf som du köper att användas. Men surfen du köper via Mina Sidor är inte tidsbegränsad, utan den finns kvar tills den använts helt. 

Min rekommendation är helt enkelt att du tutar på som vanligt men köper till den extra surfen om den behövs. Men du kan givetvis köpa till den proaktivt så att den redan finns tillgänglig tills när du behöver den.

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @Tian,

När du köper surf via Mina Sidor så “prioriteras” den sist i flödet av surf, om man förklarar det på det sättet. Det är alltså din vanliga surf som kommer att användas först, därefter din sparade och sist kommer eventuell surf som du köper att användas. Men surfen du köper via Mina Sidor är inte tidsbegränsad, utan den finns kvar tills den använts helt. 

Min rekommendation är helt enkelt att du tutar på som vanligt men köper till den extra surfen om den behövs. Men du kan givetvis köpa till den proaktivt så att den redan finns tillgänglig tills när du behöver den.

Svara