Besvarat

Får konstiga mail ifrån hallon

  • 8 december 2020
  • 1 svar
  • 99 visningar

Användarnivå 1
Emblem

Hej, 

Börjar ifrån början. Hade abonnemang för 349kr, men p g a ekonomiska problem bytt ner mig till 249kr. Jag försökte göra detta den 30 november. Systemet ville då inte byta ner till kontantkort. Så testade 1 november och då gick det och ni drog då 249 kör från mitt kort. Nu får jag mail, ett flertal som informera mig att ni försökt dra 349 kr och misslyckats och idag fick jag ännu ett meddelande som till och med informera mig om att mitt kort kommer stängas ner om ni misslyckas dra denna summa även denna gång. Men har ju bytt och mitt konto säger till och med att jag har ett kontantkort. Vad är det som händer?

icon

Bästa svar av Boo 8 december 2020, 11:33

Du behöver ta kontakt med kundtjänsten, verkar det som.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Du behöver ta kontakt med kundtjänsten, verkar det som.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template