Besvarat

Fel abonnemang - Ingen rabatt - Förlorad surf

Hej!

Då jag tecknade ett abonnemang med hallon så upptäckte jag omedelbart att istället för - 8gb surf (149kr) - så hade jag jag - 100Gb surf (349kr) Detta ändrade jag omedelbart tillbaka till mitt ursprungliga val.

Bör tillägga att mitt surfsaldo var på ca. 133gb. Det borde ha varit 100gb + 25gb om jag nu beställde det "Stora" abonnemanget. Men eftersom mitt ursprungliga abonnemang var 8gb + 25gb styrker det mitt påstående om att jag först hade det mindre abonnemanget och att hallon senare flyttade mig till 100gb.

Hur som helst så blev jag besviken när jag såg på kvittot att det dragits pengar för det fel hallon gjort. Fullt pris dessutom, ingen rabatt som hallon erbjöd. Inga problem kan man tycka om man fick behålla surfen man betalat för. Men surfen drog hallon tillbaka när jag återställde mitt abonemang. Jag vill också nämna att det nya abonnemanget (det mindre, mitt ursprungliga) att även den saknade rabatterat pris. Hallon drar fullt pris och det är inte för två månader fram, om ni skulle tro det.

Jag är inte oresonlig - ändra mitt abonnemang till rabatterat pris i fyra månader och sätt tillbaka surfen jag betalat för. Om det inte går så får jag be om pengarna tillbaka och att avsluta abonnemanget.

Tack

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
icon

Bästa svar av Oskar 11 december 2018, 13:40

Hej @Sven-Göran!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag förstår verkligen din situation och jag beklagar det som skett i det här fallet.

Vi ska självklart ordna detta till dig och se till så att du får din surf samt det rabatterade priset som utlovades när du tecknade ditt abonnemang.

För att vi ska kunna göra det, ber jag dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer dem självklart hjälpa dig att åtgärda det här.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Sven-Göran!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Jag förstår verkligen din situation och jag beklagar det som skett i det här fallet.

Vi ska självklart ordna detta till dig och se till så att du får din surf samt det rabatterade priset som utlovades när du tecknade ditt abonnemang.

För att vi ska kunna göra det, ber jag dig att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer dem självklart hjälpa dig att åtgärda det här.

Allt gott!
Jag hat gjort detta och det har nu gått en tid sedan ni fick mitt mail. Jag väntar ännu på svar.
Hallå!!!

Vad har ni gör kundservice egentligen? Kan inte svara?

Svara

Static Template