Besvarat

Felbeställde ett abonnemang

• 17 september 2020
  • 1 svar
  • 41 visningar

Inatt avbröts plötsligt mitt internet med uppgift att jag inte hade något kvar på mitt kontantkort - dock utan att jag fått veta hur lång tid som var kvar på tiden, vilket jag tidigare efterfrågat. Jag försökte då fylla på mitt konto, men av misstag blev det tydligen en beställning på ett nytt abonnemang med nytt SIM-kort, vilket jag absolut inte ville ha. Jag bad omedelbart att ni skulle avbryta den felaktiga beställningen, men ändå fortsatte processen och jag fick idag ett besked att ett SIM-kort var på väg. Detta är INTE OK. Jag vill inte betala för två abonnemang med två SIM-kort. Jag kräver att ni omedelbart avbryter den felaktiga beställningen. I annat fall överväger jag att lämna Hallon och gå över till någon annan operatör.

Mvh

Hans 

icon

Bästa svar av Martin 18 september 2020, 12:14

Hejsan @hanslil!

Hoppla, som det kan gå! 

Du kan avsluta det felaktiga abonnemanget du råkade beställa inne på Mina sidor själv om du inte fått svar av kundservice än. Ifall det är inom 14 dagar från du beställde avslutas abonnemanget omgående och du får pengarna automatiskt tillbaka. Här har vi en guide på forumet hur man gör det via Mina sidor.

Visa original

1 svar

Hejsan @hanslil!

Hoppla, som det kan gå! 

Du kan avsluta det felaktiga abonnemanget du råkade beställa inne på Mina sidor själv om du inte fått svar av kundservice än. Ifall det är inom 14 dagar från du beställde avslutas abonnemanget omgående och du får pengarna automatiskt tillbaka. Här har vi en guide på forumet hur man gör det via Mina sidor.

Svara