Besvarat

Flytt av abonnemang

Har ett abonnemang hos 3 med tre månaders uppsägning. Hur gör jag om jag vill flytta det till er?
icon

Bästa svar av Oskar 26 december 2018, 11:17

Hej @Callehogge!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag förstår absolut att du vill ha över numret till oss och det går absolut att ordna.

I och med att det är 3 som "äger" numret, så behöver du först kontakta dem för att kolla om de kan släppa numret tidigare eller liknande.

När du sedan är redo att flytta över numret till oss, kan du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kan de ordna med nummerflytten åt dig.

Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Callehogge!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Jag förstår absolut att du vill ha över numret till oss och det går absolut att ordna.
I och med att det är 3 som "äger" numret, så behöver du först kontakta dem för att kolla om de kan släppa numret tidigare eller liknande.

När du sedan är redo att flytta över numret till oss, kan du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kan de ordna med nummerflytten åt dig.

Allt gott!
Ok så bra.
Nästa fråga är utlandsfunktioner.
Ringa och surfa utomlands fungerar precis som hemma och till samma priser gissar jag (inom EU).
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Callehogge!

God fortsättning :)

Det stämmer att du surfar fritt inom EU/EES så länge som du har surf kvar på ditt abonnemang.
Viktigt att betänka är att du har 10GB att surfa för utomlands varje kalendermånad.

Allt gott!

Svara

Static Template