Besvarat

Flytta/dela surf mellan abonnemang?

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!
Jag har själv mycket sparad surf, däremot mina 2 barn förbrukar mer än mig💁🏼‍♀️..går det att flytta surf mellan oss? Att jag delar med mig av min?
Mvh, Jessika
icon

Bästa svar av Linnea 12 oktober 2018, 08:51

Hejsan @Jela,

Välkommen till forumet. Vad roligt att du har hittat hit! 🙂

Gällande att skicka surf är det inte en tjänst vi erbjuder idag, så det kommer inte gå att överföra den data du inte använder. Det är i sådana fall om ni kanske är med varandra du kan internetdela via mobil hotspot när ni är med varandra. Då dras det ju från din surf istället!

Ha en trevlig helg!
Visa original

11 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Jela,

Välkommen till forumet. Vad roligt att du har hittat hit! 🙂

Gällande att skicka surf är det inte en tjänst vi erbjuder idag, så det kommer inte gå att överföra den data du inte använder. Det är i sådana fall om ni kanske är med varandra du kan internetdela via mobil hotspot när ni är med varandra. Då dras det ju från din surf istället!

Ha en trevlig helg!
Kan man dela sin surf med nån annan och isf hur ?
Användarnivå 6
Emblem +8
Kan man dela sin surf med nån annan och isf hur ?

Hej @Yvone65,

Jag flyttade in din fråga i denna tråd, då den ställts tidigare. 🙂
Hej!
går det att jag Överföra surf från min sim-kort hallon till min bror sim-kort hallon !?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej!
går det att jag Överföra surf från min sim-kort hallon till min bror sim-kort hallon !?

Hej @Toghrol!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför :)

Allt gott!
Fråga: Kan man ge bort sin surf till någon annan med Hallon abonnemang?
Användarnivå 4
Emblem +5
Fråga: Kan man ge bort sin surf till någon annan med Hallon abonnemang?

Hej @2000man!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se svaret här ovanför :)

Allt gott!
Jag har två abbonemang. Ett 55+ och ett som jag har sedan tidigare. Jag undrar om jag kan avsluta mitt första abbonemang och få den surf jag sparat där överförd till mitt 55+ abbonemang?
Användarnivå 4
Emblem +5
Jag har två abbonemang. Ett 55+ och ett som jag har sedan tidigare. Jag undrar om jag kan avsluta mitt första abbonemang och få den surf jag sparat där överförd till mitt 55+ abbonemang?

Hej @adbkp!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Ha en fin dag!
Hej,
Vi är fyra i familjen som använder Hallon och det är jag som har teckant alla fyra abonnemang. Oftast är det någon av oss som inte förbrukar all månads data så att data potten växer. Jag skulle gärna vilja kunna flytta data från tex data potten på det ena telefonen till någon av mina andra telefoner.

Mvh
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej,
Vi är fyra i familjen som använder Hallon och det är jag som har teckant alla fyra abonnemang. Oftast är det någon av oss som inte förbrukar all månads data så att data potten växer. Jag skulle gärna vilja kunna flytta data från tex data potten på det ena telefonen till någon av mina andra telefoner.

Mvh

Hej @alim. Du ser svar på din fråga här. 🙂

Svara

Static Template